Turun filharmonisen orkesterin verkkosivu-uudistus ja 225-vuotisjuhlakampanja ovat kumpikin voittaneet oman sarjansa Vuoden mainos 2014 -kilpailussa.
MARK Turun järjestämässä kilpailussa kilpailtiin kahdeksassa eri sarjassa, ja Turun filharmonisen orkesterin kampanjat voittivat sekä printtimainonta- että verkkosivustosarjan.
Turun filharmonisen orkesterin marraskuussa 2014 avatut uudet verkkosivut suunniteltiin yhdessä mainostoimisto KMG Turun kanssa. Orkesterin verkkouudistus toimi DriveTurku-ohjelmassa yhtenä pilottina. Uudistuksen tarkoituksena oli luoda elämyksellinen ja mobiilisti hyvin toimiva sivusto. Sivuston teknisestä toteutuksesta vastasi Avoltus ja kaupungin puolelta projektia johti verkkosuunnittelija Taina Koskinen.
Voittoisa sivusto löytyy osoitteesta www.tfo.fi.
Lue lisää aiheesta:
- Turun filharmonisen orkesterin kampanjat menestyivät Vuoden mainos 2014 -kilpailussa
- Tfo.fi – tuoteomistajan näkökulma, Taina Koskisen blogiteksti (28.11.2014)
- Ketterää harmoniaa – TFO:n sivustoa toteuttamassa, Avoltus Oy:n Jyri-Petteri Paloposken blogiteksti (28.11.2014)